REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Kraków Grzegórzkiinwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Grzegórzki
Kraków, Śródmieście, Grzegórzecka
Przystanek kolejowy Radom Wschodniinwestycja
Pokaż inwestycję
Przystanek kolejowy Radom Wschodni
Radom, Śródmieście, Stefana Żeromskiego
Przebudowa stacji kolejowej Ostródainwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa stacji kolejowej Ostróda
Ostróda, Juliusza Słowackiego 13a
inwestycja
Pokaż inwestycję
Modernizacja linii kolejowej Warszawa Wawer – Otwock
Warszawa, Wawer, Widoczna
Stacja kolejowa Bydgoszcz Fordon inwestycja
Pokaż inwestycję
Stacja kolejowa Bydgoszcz Fordon
Bydgoszcz, Dworzec 1
Trwają prace przy przebudowie Dworca Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace przy przebudowie Dworca Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]
Postępuje przebudowa stacji Warszawa Zachodnia. Kolejny rozszerzony etap prac od niedzieli 14 lutego...
Podziemna kolej w Łodzi nabiera kształtu – Koziny w centrum wielkich zmian [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Podziemna kolej w Łodzi nabiera kształtu – Koziny w centrum wielkich zmian [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje kolejowy tunel średnicowy. Wydrążone tunele jednotorowe podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec są gotowe do prac wykończeniowych i instalacyjnych. Największy z trzech przystanków na tej trasie, Łódź Koziny, gdzie ruch pociągów, będzie prowadzony na dwóch poziomach, zyskuje perony.
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznańartykuł
Pokaż artykuł
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznań
Centralny Port Komunikacyjny buduje pierwszą linię Kolei Dużych Prędkości, uwzględniając na każdym etapie planowania, projektowania i realizacji najwyższe możliwe parametry przejazdu pociągów KDP.
[Wrocław] Nie wyremontują torów, bo pociągami pojedziemy inną trasąartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nie wyremontują torów, bo pociągami pojedziemy inną trasą
Nie będzie remontu torów z Wrocławia do Świdnicy, ale w czerwcu przyszłego roku dotrzemy do tego mia...
firma
Pokaż firmę
Polskie Koleje Państwowe S.A. (PKP)
[Sopot] Kompleks "Sopot Centrum" (dworzec PKP)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Sopot] Kompleks "Sopot Centrum" (dworzec PKP)
Sopot, Dworcowa
[Poraj] Dworzec PKP (modernizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poraj] Dworzec PKP (modernizacja)
Poraj
[Brzeg Dolny] Dworzec PKP (modernizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Brzeg Dolny] Dworzec PKP (modernizacja)
Brzeg Dolny, Wołów
[Jaworzyna Śląska] Dworzec PKP (przebudowa)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Jaworzyna Śląska] Dworzec PKP (przebudowa)
Jaworzyna Śląska, Żarów
[Żarów] Dworzec PKP (modernizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Żarów] Dworzec PKP (modernizacja)
Żarów, Dworcowa
[Jawor] Dworzec PKP (modernizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Jawor] Dworzec PKP (modernizacja)
Jawor, Dworcowa 8
Dworzec PKP w Tomaszowie Mazowieckim (modernizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
Dworzec PKP w Tomaszowie Mazowieckim (modernizacja)
Tomaszów Mazowiecki, Dworcowa 5
Trwa budowa przystanku kolejowego Łódź Śródmieście – jednego z trzech tunelowych [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa przystanku kolejowego Łódź Śródmieście – jednego z trzech tunelowych [ZDJĘCIA]
Łódź Śródmieście to jeden z trzech przystanków, które ułatwią komunikację dzięki nowemu połączeniu między stacjami Łódź Fabryczna a Żabieniec i Kaliska. Budowane są ściany przystanku. Równocześnie postępują prace na przystankach Polesie i Koziny. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z udziałem środków unijnych POIiŚ zwiększy rolę kolei w komunikacji aglomeracyjnej i dalekobieżnej.
Rozpoczął się następny etap budowy podziemnego tunelu kolejowego w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczął się następny etap budowy podziemnego tunelu kolejowego w Łodzi
Rozpoczęła się realizacja kolejnego etapu wielkiej inwestycji kolejowej w Łodzi, budowy podziemnego tunelu średnicowego. Mniejsza maszyna TBM Faustyna rozpoczęła drążenie trzeciego jednotorowego tunelu z komory startowej przy ul. Żniwnej do przystanku Koziny. Aglomeracja łódzka zyska nowe połączenia dalekobieżne, regionalne i aglomeracyjne oraz lepszą komunikację w mieście. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 1,9 mld zł netto w 85% współfinansowana z POIiŚ.
Prawie 220 mln zł z KPO na rozwój kolei pasażerskiej i infrastruktury między Krakowem a Warszawąartykuł
Pokaż artykuł
Prawie 220 mln zł z KPO na rozwój kolei pasażerskiej i infrastruktury między Krakowem a Warszawą
Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT) podpisało dwie umowy o udzielenie wsparcia dla przedsięwzięć realizowanych przez Polskie Linie Kolejowe S.A. Obejmują one rozwój infrastruktury pasażerskiej w aglomeracji warszawskiej oraz modernizację linii kolejowej nr 8 na odcinku Tunel – Kraków. Oba projekty uzyskały dofinansowanie z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) w ramach priorytetu „Zielona, inteligentna mobilność – część grantowa”.
REKLAMA